Geweldige service en oh zo leuk ingepakt, echt met zorg behandeld elke bestelling weer
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim Maters
- Yvet Willems
Geweldige en snelle service. Tevens erg vriendelijk
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- angelique otto
mooie penning voor onze hond, mooi verpakt
- Emma de Jong
Super mooi geworden! Heel blij met de penning van mijn hondje. En vriendelijke communicatie, was leuk verpakt!
- Laurien Kruize
Super service en leuke producten!!
- Marjolein Aardewijn
Geweldige service! Heel aardig, we zijn heel erg tevreden over onze bestelling!