Super leuke kaartjes en stickers! Wil eigenlijk al meteen meer bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daphne Janssen
- Vanessa Hennen
Superfijn contact met de eigenaresse, goede service en hele leuke producten. Alles wordt kwurig netjes verpakt verzonden. Ik ben fan.
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- Mack
Geweldige service, super leuke en mooie producten en altijd zo mooi verpakt. Echt een feestje om uit te pakken.
- Danielle Doesberg
De tekening van Kylie is zo schattig. Ik ben super blij er mee,
- Suzanne Baljon
Goede en persoonlijke service. En natuurlijk leuke en mooie artikelen. Ik heb een cartoon laten maken van mijn teckel (met een afdruk) en ben er super blij mee. :) Zo knap hoe Rens de persoonlijkheid van je hond tot leven brengt in een cartoon versie. Aanrader!
- Silvia Stals
Een winkel waar je vrolijk van wordt. Leuke spulletjes om te bestellen. En het ontvangen van je pakketje is een feestje!