Ziet er zo gaaf uit!! Onze agilah is heel erg blij met haar penning!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robin Kolthek
- Gemma
Onwijs goede service en mooie penningen en hele leuke kaartjes! Ik ben fan! :)
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- Eline
Heel mooie en degelijke penningen! Veel verschillende keuze. Snelle levering. Wij zijn heel blij met de penningen die wij besteld hebben 😄
- Nicolette Bouwmeester
Helemaal blij met de mooie penningen voor mijn hondjes! De verpakking is ook echt een kado’tje en de service is top!
- Leonie
Geweldig mooie penningen, heel persoonlijk en uniek, ben er helemaal verliefd op. En zal zeker in de toekomst nog eens bestellen😍
- Manon
Fijne en vriendelijke communicatie. Leuke sleutelhangers!!