Fijne service. Leuk en persoonlijk verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kelly
- Nina
Super mooie penning besteld om cadeau. Echt een top service, goed contact met verkoper. Echt een aanrader!
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- Marieneke Wesdorp
Super mooie hondenpenning voor mijn Leonberger Boris. Uitstekende service. Heel blij mee.
- Benja Zonneveld
Leuke designs en mooie persoonlijke penningen.
- Esmee Wever
Één van de beste services die ik in lange tijd heb meegemaakt. Hondenpenning besteld die zoek leek geraakt in de post, na enige tijd gewacht te hebben en de hoop op te hebben gegeven heeft ze meteen 2 nieuwe penningen opgestuurd (ik had er maar 1 besteld). Ze was erg behulpzaam om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Super blij met de penningen (die nu wel zijn aangekomen), erg leuk. Super geregeld!
- N. van Dijk
Goede en persoonlijke service. Maakt mooie penningen. Ook mooi en netjes ingepakt!