Te leuke items en een goede levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marita De jong
- Tamara van Zelst
Super betrokken vrouw en zichtbaar trots op wat zij doet. Ik ben heel blij met de cartoons van onze hond Teddy.
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- Vonneke van Wijk
Super leuke webwinkel.. met zoveel liefde gemaakt.. ❤️
- Diane
Dit is echt wel ons lievelings shopje!! Steeds weer nieuwe echt leuke producten, en steeds een feestje om uit te pakken. Rens is zo creatief mega leuk steeds!!
- Marsha & Teddy
Rens maakt hele gave cartoons en je kan ook hele leuke items bestellen van jouw cartoondoggie. Echt een aanrader ❤️
- Nathalie Heere
Wat een feestje is het om iets te mogen kopen bij Rens van Winkeltje van Beer... Ik ben fan! Ze vereeuwigd onze hond als cartoon en doet dat super origineel!!! Aanrader...