De bezorging was erg slecht
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rick van der Eijk
- Harm Dortmans
Heel slecht bezorgd het was net een doos met compost er lagen denk ik wel 10 plantjes uit de potjes de doos was helemaal kapot. En op zijn kop gehouden. Dpd had als reactie gegeven dat we niet thuis waren die ochtend.maar we zijn heel de morgen buiten langs de oprit geweest. Toen hebben we het pakket zelf bij een dpd punt op moeten halen
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- RCH
Goede prijs voor de zaaitrays en vlot bezorgd
- Viktor Dvoretskii
Prima
- Benjamin
Netjes verpakt, alles prima
- Eef Eichelsheim
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍