Zien er goed uit, prijs is ook prima.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ria van L.
- Dirk Soontjens
De bestelling en levering liep vlot en was correct
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Geen
Netjes geleverd voor een veel aantrekkelijkere prijs dan mijn locale bouwwinkel
- Harlinde
Bestelling werd geleverd met de doos op de zijkant. Gevolg planten zijn door elkaar geschud, aarde op de planten. Ze zien er niet mooi uit. Als 3 mails gestuurd, meer geen antwoord. Dit vind ik niet correct.
- Margreet Haverman
Snelle levering en alles ziet er goed uit!
- Danielle Levering
Snelle levering en altijd goede planten, jammer alleen dat er niet bij alle planten labels zaten, dus het is even spannend hoe ze straks opkomen.