Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Megatuinshop.nl heeft 1910 5 ster reviews 1910
Megatuinshop.nl heeft 517 4 ster reviews 517
Megatuinshop.nl heeft 283 3 ster reviews 283
Megatuinshop.nl heeft 163 2 ster reviews 163
Megatuinshop.nl heeft 172 1 ster reviews 172

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jan Colijn

    Je leert bedrijven pas goed kennen als er iets mis loopt, hoe gaan ze er mee om en hoe lossen ze het op! Megatuinshop lost dus helemaal niets op, geld is binnen en consument zoekt U het maar uit! Je moet en kan er als consument zelf achteraan. Megatuinshop geeft iedereen de schuld behalve zich zelf. Uit eindelijk is de beplanting na 10 dagen in de doos te hebben gezeten aangekomen, kwaliteit matig maar dat is logies 10 dagen in de doos zonder licht en water! Wat ging er fout, de website van Megatuinshop geeft automatisch een verkeerde postcode aan, die je handmatig niet kan veranderen, echter het adres was wel juist. Helaas bezorgt DPD op postcode en als die niet correct is gaat het echt helemaal fout! DPD is ook niet helemaal brandschoon in deze daar die dood leuk aan Megatuinshop door geeft dat ze het drie keer hebben aangeboden terwijl ik een neerzet akkoord had gegeven bij de voordeur! Kortom om nooit te vergeten Megatuinshop eens maar nooit meer. Ook al wijs je ze op hun digitale postcode fout op de web site, ze laten niets meer van zich horen, wij hebben wel wat anders te doen.

  2. Geraldine Vlek

    Prima kwaliteit planten keurig geleverd

  3. Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?

  4. paul van der weiden

    Even schrikken van de gestapelde plantjes in doos, maar het kwam redelijk goed

  5. A Van der Hulst

    Vandaag de order goed ontvangen. De eerste zending niet maar dat lag aan het bezorgbedrijf. I.o.v.m. het bedrijf megatuinshop is de bestelling opnieuw verzonden en vandaag op tijd en in goede staat ontvangen. Dank daarvoor!

  6. Jozef

    Snel en goede prijs

  7. A. Scholten

    de plantjes zijn goed in enschede aangekomen ze zouden aan mij huis worden bezorgt en dat is niet gebeurt ik vind het slordig van de DPD om te zeggen dat die er niet door kon iedereen kan er door moest ik ze zelf ophalen van postpunt en dat kan ik niet meer daar moest ik iemand anders voor in te schakelen