Snelle levering goed verpakte planten Dik tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ria Sweers
- Pieta Hebels
Snelle levering
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Arne
Snel en goed
- E Nijskens
plantjes wel erg klein
- Vio
Voor mijn eerste keer bij Megatuinshop 4 wisterias besteld. Wat je op de foto's ziet op site, krijg je niet opgestuurd. Telleurstelling gewoon, wat ik binnen kreeg is echt 1 stokplant per pot (anders kan ik het niet noemen), potten in elkaar gepropt met papier: op 1 zijn 2 groene knoopjes te zien, de andere 3 zien er heel droog uit en geen knoopjes of zijtakjes. Potten half leeg, grond lag in de doos. Ze gaan alle 4 de grond in, ben benieuwd over 2 weken wat gaat het worden. Hopelijk gaat geen miskoop worden, maar het wordt zeker geen 2de keer bestellen.
- Y De Rooij
Prima prijs correcte levering