De levering was erg goed verpakt met duidelijke omschrijving voor vervoerder. De kwaliteit was goed en kan deze firma aan bevelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Edwin Rooze
- Marleen H.
Snelle levering, goede communicatie, prima planten, goede prijs.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Marina De Kort
De kwaliteit van het plantgoed viel me erg tegen. Bruinig en dor en kleiner dan ik dacht.
- PIERRE SNIJDERS
goed en duidelijk
- albert Bouwers
Goed
- Nap
Goed verpakt, planten zijn goed overgekomen!