Plantjes zien er goed uit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ELISABETH van Zwet
- Susanne
Super goed verpakt! Ondanks het heel erg hete weer, helemaal goed aangekomen!
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- W Homborg
Keurig verpakt en mooie plantjes! Heel tevreden👍
- Liesbeth van der Heide
De plantjes kwamen snel ik weet alleen nog niet of ze het echt gaan dus kan verder niet zoveel zeggen. Was mijn eerste bestelling bij Megashop.....we gaan het zien of ik nog eens bestel bij ze.
- Els Uijting
snelle levering van kwetsbare plantjes
- Gerrit Stornebrink
Goede service. Planten geleverd in goede conditie en verpakking.