Voor het eerst bij een plantenzaak ronduit slechte plantjes gehad. De uitgedroogde en daarbij miezerige sprietjes overleven het nauwelijks. Één plantje al meteen weg moeten gooien . Ook de manier waarop het verpakt was, is ronduit treurig. Op de bodem van de doos lagen de " plantjes "onbeschermd met daarop heel veel dik bruin papier. Het was gelukkig een kleine bestelling , maar hier iets kopen ...nooit meer !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne Waltman
- Anke Jeroense
Materialen goed verpakt, snel geleverd
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Dings
Wel goed geleverd en verpakt maar plantjes zien er niet optimaal uit. Vanwege de lage verzendkosten toch meermaals besteld. Bij de vorige levering zijn twee plantjes kapot gegaan. Hierover gemaild maar geen gehoor.
- Arie Cornelis Takx
Goede service
- Anoniem
Planten waren heel klein en uitgedroogd. 1 bloem aan 10 planten die bloemen zouden dragen. Nogal een deceptie…
- Marina van Eijk- Loukianova
Op de foto staan afgebeeld volgroeide planten. Ik kreeg stekkjes. Ik heb er niks aan. Erg jammer. Doe ik nooit meer.