Jesper Marijnissen
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Megatuinshop.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima
Snel en goede kwaliteit
Een vierkante meter sedum besteld. Krijg een kompleet uitgedroogde plak in 2 stukken. Niet aan te raden.
Leuk gevarieerd aanbod, redelijk ok prijs en snelle levering. Contact op de mail goed. 1 punt wat ik vind is dat de geleverde planten echt klein zijn, had ze echt een slag groter verwacht.
Planten zijn goed ingepakt en snel geleverd, echter na een week of 4 zijn er 6 plantjes die niet aanslaan van de 12 stuks die waren besteld. Wij hebben een email naar Joey verzonden met de mededeling dat de plantjes het niet zo goed doen. per email hebben wij de bevestiging gekregen dat wij voor de 6 plantjes nieuwe nagestuurd zullen krijgen. Een paar dagen later hebben wij snel en goed ingepakt de 6 plantjes ontvangen en die zijn ook nog mooier dan de eerste zending. Wat een service!!
Fijne service, duidelijke communicatie, vriendelijk en goede kwaliteit.