Ze hebben 5 bloempjes goed bezorgd bij mijn zus ! Zij is heel erg blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ina Dorst
- Eva
Producten kwamen beschadigd binnen. Daarbij waren het maar zielige plantjes, ik hoop dat het nog wat wordt, maar ben er bang voor. Dat was eens en nooit meer.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Peter van den Oever
Keurig verpakt.
- Et Wenink
Mijn product hadden bijna geen blaadjes aan, helemaal gedroogd en bruin.
- Kelly D’Hert
Snelle levering, maar hopelijk komen de 2 planten uit want het is gewoon een stokje.
- Zijlmans
prima product.snelle levering en goed verpakt