Keurig geregeld.
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paula Witteman
- Peter SIEMERINK
Eerste ervaringen v.w.b. uiterlijkheden en verpakkingen zijn uiterst positief. Uiteraard nog geen ervaring opgedaan in het gebruik. Aan de verpakking is zorg besteedt. Werkelijk alles wat nodig is voor een schadevrije verzending kan na afloop in de papierbak. Uitstekend dus.
Hoe zou je Deurklink.nl beoordelen?
- Arnoud Bosselaar
Mooi product en tegen scherpe prijs. Goede service die ook telefonisch bereikbaar is bij vragen!
- Rob Fluit
Ziet er mooi en sterk uit , heel netjes verpakt en toch wel snel geleverd !!
- Jalke de Wilde
Heb ook een app gestuurd met mijn ervaringen, maar die wordt niet eens gelezen. Heb gebeld tijdens kantoor uren en er wordt niet opgenomen.
- J C
Duidelijke e-mail. Snelle levering.