Snelle levering , het was mooi ingepakt. Ik was nog geappt dat de bestelling iets later was ivm de paasdagen, vond ik erg netjes,prima service. Heel blij met m’n moooie toilettas van Doing goods.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jannie Hoeksma
- Melissa
Super service en fijn contact! Prachtige producten die een hoog hebben gehalte hebben.
Hoe zou je Boetiek Blij | Kids & kado beoordelen?
- -
Helaas zijn de oorbelletjes wel heeel mini. Foto is wel vertekenend
- Natalie Busschaert
Bestelling nog steeds niet ontvangen !
- Veronie
Erg mooi tegeltje, aangepast aan onze wensen 😊
- Kirsten
Super leuke fysieke + online winkel én fantastische service van Anouk!