Goede service, leuk ingepakt kado ontvangen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Renee Woutering
- Yoni Schilder
Prachtig ingepakt, nog een klein cadeautje erbij en snel en thuis afgeleverd! Wat super fijn 😊
Hoe zou je Boetiek Blij | Kids & kado beoordelen?
- N
Mooie spullen, goede service
- Laura
Super goede service! Vriendelijk personeel en snel verzonden!
- Elisa Visschers
Ik heb droogbloemen confetti bij Sisällä besteld voor onze bruiloft. De voorraad van de webshop was niet meer genoeg, maar na fijn contact via Whatsapp heeft Anouk extra bijbesteld voor ons. Echt ontzettend fijn! Daarna was de levering snel en de bestelling was heel leuk ingepakt + er zat een houten kaartje bij omdat we gaan trouwen. Superleuk gedaan!
- Coco
Onwijs mooie waaier en snelle levering. Erg blij mee!