Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boetiek Blij | Kids & kado heeft 28 5 ster reviews 28
Boetiek Blij | Kids & kado heeft 3 4 ster reviews 3
Boetiek Blij | Kids & kado heeft 1 3 ster reviews 1
Boetiek Blij | Kids & kado heeft 1 2 ster reviews 1
Boetiek Blij | Kids & kado heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Renee Woutering

    Goede service, leuk ingepakt kado ontvangen!

  2. Yoni Schilder

    Prachtig ingepakt, nog een klein cadeautje erbij en snel en thuis afgeleverd! Wat super fijn 😊

  3. Hoe zou je Boetiek Blij | Kids & kado beoordelen?

  4. N

    Mooie spullen, goede service

  5. Laura

    Super goede service! Vriendelijk personeel en snel verzonden!

  6. Elisa Visschers

    Ik heb droogbloemen confetti bij Sisällä besteld voor onze bruiloft. De voorraad van de webshop was niet meer genoeg, maar na fijn contact via Whatsapp heeft Anouk extra bijbesteld voor ons. Echt ontzettend fijn! Daarna was de levering snel en de bestelling was heel leuk ingepakt + er zat een houten kaartje bij omdat we gaan trouwen. Superleuk gedaan!

  7. Coco

    Onwijs mooie waaier en snelle levering. Erg blij mee!