Netjes verpakt. Persoonlijk bedankje. Prachtige oorbellen . Heel blij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christa Voet
- Bettina Broos
Mooie sieraden, snelle levering incl. cadeauverpakking
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Pauline Leen
Al 3x eerder hele mooie oorbellen besteld en nu heeft Marlies 2 oorknopjes voor mij gemaakt. Prachtig! Blij mee! Leuk verpakt als een cadeautje. Kan haar echt aanbevelen.
- Monique Methorst-Zwaan
Ik heb al veel oorbellen en ik ben groot fan. Ze zijn mooi, zitten lekker, worden mooi verpakt en zijn goeie kwaliteit. Het contact met de verkoper is ook goed.
- Marieta Geerdink
Super!levering was snel en de oorbellen zijn gaaf!
- Hester Van Boekel
snelle levering