Alles is goed gegaan. Mooie bestelling. Lief kaartje erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marga Lacet
- Diny Gommeren
De sieraden zijn mooi. Goed verpakt en duidelijke informatie, wanneer het bezorgd zou worden. Kortom zeer tevreden.
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Ctj Mastenbroek
Snelle levering, mooi verpakt, goede kwaliteit
- Margo Koeslag
Prachtige oorbellen
- Wilhelmina Lenting-de Graaf
Vlotte levering en precies wat ik me ervan voorstelde. Ook zo leuk verpakt. Dankjewel
- Bertje Fonts
Mooi ingepakt met een persoonlijke noot en snelle levering.