Tweede paar oorbellen gekocht, omdat het eerste zo goed bevallen was. Alweer een succes! Verfijnd, mooi afgewerkt, comfortabel, prachtige steentjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charis Kroon
- Richard
Prachtig sieraad! Had aangegeven dat het een cadeau is. Het zat netjes verpakt, met een losse sticker zodat ik zelf nog even kon kijken wat ik gaf voordat ik het dicht kon plakken. Fantastisch!
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Bernice
Snel geleverd, mooie kwaliteit en zorgvuldig ingepakt.
- Bianca Joosten
Mooie sieraden waar ik ontzettend blij van word!
- Daphne van Rooijen
Prachtige oorbelletjes, fijn, sierlijk en net even anders, precies wat ik zocht. Vragen werden snel beantwoord en werd goed geholpen. Top!!!
- Anjo Siemes
De bestelling was snel bezorgd. Goed verpakt en origineel.