Mooi producten, goede kwaliteit en service. Feest om het pakketje te ontvangen, te openen en dan een lief bericht te vinden van Marlies, maakt t heel persoonlijk terwijl je toch via de website besteld hebt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karlijn Strick
- Jo Schaefers
Feestje om te ontvangen,persoonlijk gemaakt door kaartje👍
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Denise Agricola-Kroeb
Allemaal prima geregeld
- Angèle van der Werf
Ring om de ringmaat te meten. Super handig en super snel binnen!
- Pauline van den Beld
De oorbellen die ik besteld had, waren erg mooi. Maar vond ze te klein, en heb ze helaas terug moeten sturen.Snelle levering, en snelle terug betaling. Geweldig..hartelijk dank.
- Rita Verwaal
apart ontwerp