Het kwam goed aan leuk briefje en chocola erin maar de oorbellen zijn mooi maar blijven niet goed in de oren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marie Schuurman
- Jolanda Steenbeekvaningen
Snelle levering
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Marijke Lurvink
Alles top! Prachtige sieraden, prima levering, een klantvriendelijke uitstraling. Ik ben fan!
- Ann Van Herwijnen
leuke sieraden voor goede prijs en weer even iets anders
- Louise Kochen-Vons
Geweldige service. De oorbellen waren voor mijn dochter en heb ze naar haar laten sturen en ze vind ze prachtig.
- Ingrid
Ik ben heel erg blij met mijn birthstone armband, heel snel in huis in een superleuke verpakking met een lief berichtje erbij. Er word echt aandacht aan besteed.