Heel erg bij met mijn bestelling bij van hammel :) Snelle levering en ook erg mooi ingepakt inclusief chocolaatje. Top service en ik ga hier zeker vaker bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther Combé
- Marloes Harmsen
Hele goede service en echt persoonlijk! Zeker een reden om nog een keer iets te kopen!
Hoe zou je Van Hammel beoordelen?
- Desiree Lensen
Snelle levering, mooie raamstikker!
- Nathalie
Fantastisch mooie raamsticker en hele snelle levering. Heel erg bedankt!
- Maria Van Eck
Alles netjes en vlug geregeld
- Herma
Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden. Ook leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat.