Mooi resultaat en snelle service. Ik kreeg een mail waarin een aantal ontwerpen stonden, maar mocht ook eventuele veranderingen doorgeven. Ik ben heel blij met het eindresultaat.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nancy Seip-Wirken
- Annelies Wolput
Pakket nog niet geleverd. Heb mail gestuurd, onmiddellijk antwoord. Zit vast bij het koerierbedrijf. Kan kiezen, ofwel wachten op bericht van DHL, geld terug, of nieuwe sticker. Perfecte service, aanrader!
Hoe zou je Van Hammel beoordelen?
- Jose van Duuren
Alles was prima ..lief dat kaartje erbij..dacht alleen eerlijk gezegd dat de sticker groter was..verder heel goed
- Cindy Vlaminck
Nog niets ontvangen!!!
- Trudy Verwoerd
Super mooie raamsticker
- Isa Vercoulen
Pakket kwijt geraakt door DHL, super goed opgelost door Christa! Verder is het product heel mooi geworden en precies zoals ik hoopte🥰