Had het groter verwacht
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingrid Claes
- Stefanie Verheecke
Geweldige service, mooi ingepakt, leuk met het persoonlijke kaartje erbij! Top!
Hoe zou je Van Hammel beoordelen?
- Eva Vlas
Persoonlijke benadering! Helemaal leuk!
- Evelyne De Maeyer
Snelle levering. Zeer goed service. Zeer mooi
- Aniek Deuling
Heel mooi product!
- Jeltje
Een week na de bestelling, toen ik opnieuw op de site keek om te kijken waar ons product bleef, bleek dat ze vakantie hadden en geen producten leverden. Hun vakantie was begonnen voordat ik mijn product bestelde, dus ik had dit graag geweten voordat ik het product bestelde en niet pas een week erna... Product was ook niet helemaal wat ik verwacht had; in plaats van wit is de schort juttebruin.