Leuk dat persoonlijk bedankt kaartje erbij kado was geslaagd bij mijn vader/opa
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura Hendriks Rouleaux
- Emmie Van der veen
Snel geleverd en super mooi geworden
Hoe zou je Van Hammel beoordelen?
- Lien Teppers
Vlotte levering, vriendelijke service met persoonlijk kaartje bij levering. Beetje twijfels bij de kwaliteit van de opdruk (indruk dat deze misschien snel los komt?). Verder zeer tevreden met het resultaat!
- Imke De smedt
Wij zijn heel blij met ons ontwerp en eind resultaat van de echo plankjes! Een prachtig cadeau om mee te delen dat we binnenkort niet meer met 2 maar met 3 zullen zijn!
- Marlies Eyckmans
Nette levering met een lief kaartje erbij. Producten heel mooi afgewerkt
- Kimberly Vereecke
Heel mooi product Persoonlijk kaartje