Mooie winkel en goede service! Heel tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Veerle Braaksma
- Petra Bischof
Goede service, mooi inpak papier en 'n lief bedank kaartje erbij ....zou zo weer bestellen xxx
Hoe zou je Van Hammel beoordelen?
- Marieke Winkelman
Snelle service, en mooie kwaliteit. Ook erg leuk verpakt.
- Judith van Dulst
Snelle en goede service!
- Laura van der Wilde
Bestelling was snel bezorgd, ook zag deze er super goed uit! Erg tevreden!
- Ingrid Gevers
Geweldige service. Snelle levering. Heel mooi ingepakt met een persoonlijk bedankkaartje.