Altijd leuk om je bestelling uit te pakken. Leuke extra stickers erbij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda Walters
- Akkie Hoekstra
Heel leuk verpakt en persoonlijk berichtje erbij top!
Hoe zou je Bi Happy Creations beoordelen?
- Paolo Toffolo
Erg aardig zo’n persoonlijke boodschap. Er is veel aandacht geschonken aan een relatief kleine bestelling.
- Leonieke
Altijd leuk om de pakketjes uit te pakken. Het is al een cadeautje op zich.
- Joyce
Super leuke spulletjes. Tijdens het bestellen was er een betaling storing, maar ben ik enorm goed geholpen. Ondanks dat het toen pas 7 uur in de ochtend was hielp bianca me meteen!
- Astrid
Super! Heel leuk ingepakt en er zat ook nog een leuk cadeautje extra bij het pakketje ❤️