De bestelling plaatsen is heel eenvoudig en gaat makkelijk en het wordt snel geleverd. Ik ben er heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- G.
- Marie-Louise
De spaarpot ziet er uit zoals op de afbeelding. Het pakket is netjes bezorgd en goed verpakt aangekomen ondanks de feestdagen.
Hoe zou je Freubelshoponline beoordelen?
- Christiane
Mooie uitvoering !
- Yvon
Mooi gemaakt en snel klaar
- Mon
Ziet er leuk uit alleen is de afbeelding met plakletters op een lamp van Ikea waarvan de waarde slechts €7,99 is en ook nog eens in een Ikea doosje zit op deze manier komt het zeer goedkoop over terwijl je in totaal toch €33,90 betaald. Dat het stickers zijn is geen enkel probleem is ook logisch op het plaatje komt het duurder over waardoor ik tot de keuze ben gekomen deze te bestellen.
- Lonneke Koldijk
Het stoeltje is prachtig geworden! Ook nog in elkaar gezet en mooi ingepakt. Daarnaast ook nog supersnel verzonden. Aanrader!