Ik ben ontevreden over het geleverde product. Op de voorbeeld plaatjes is de lettertype kleur wit wel zichtbaar maar bij levering niet. De kleur verschilt ook van de kleur op het voorbeeldplaatje. De klantenservice geeft mij ongelijk en wil me niet tegemoet komen. Tot nu toe op geen enkele manier. Jammer. Nu zit ik met een onleesbaar product en een slecht gevoel bij deze webshop. Niet klantvriendelijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sanne
- Thea
Ja, mooie kados heb al meerdere kraam kados gekocht bij jullie. Zijn allemaal prachtig.👍Top
Hoe zou je Freubelshoponline beoordelen?
- Bianca
Duidelijke website, mooie producten en hele snelle levering. Erg tevreden.
- Ria Adams
Hele goede service.
- W.A
Super mooie kist en bedrukking is echt heel mooi geworden. Daarnaast snelle levering! Prachtig kraamcadeau dus!
- Johan van Enckevort
Snel en mooi producten geleverd. Alleen jammer dat ik geen 2 aparte stoeltjes kan bestellen en daardoor de verzendkosten kan laten verminderen voor ons.