Snelle reactie, afwijkend verzoek kon ook aan worden voldaan en netjes verpakt. Leuke betaalbare tractaties!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Leguijt
- Solief
Geweldige service en snelle levering
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Hooghuis
Wij hadden een stralende jarige dochter van 5 met een te gekke en lekkere regenboogpopcorn traktatie op school. Het bestellen en contact met Boys&Girlz was zeer prettig! Aanrader!
- Nancy van Spijk
Hele goede service👍
- Delia De Lannoy
Onlangs heb ik gepersonaliseerde Merci-chocolaatjes besteld bij Boys and Girlz en ik kan niet anders dan mijn enthousiasme delen! Ondanks dat ze gevestigd zijn in Nederland, was de levering naar België ongelooflijk snel – binnen 3 dagen had ik mijn bestelling al in huis. De website van Boys and Girlz is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het proces om mijn chocolaatjes te personaliseren was eenvoudig en leuk. Ik kon mijn eigen boodschap en ontwerp kiezen, wat het extra speciaal maakte. De mogelijkheden zijn eindeloos, en dat gaf me de kans om iets unieks te creëren voor mijn klanten. Toen het pakket arriveerde, was ik meteen onder de indruk van de zorgvuldige verpakking. De Merci-chocolaatjes waren perfect verpakt en zagen er prachtig uit. De kwaliteit was uitstekend, en de gepersonaliseerde boodschap maakte het helemaal af. Het was een groot succes bij iedereen die ze ontving! Wat ook opviel, was de uitstekende klantenservice. Ik had een klein vraagje over mijn bestelling en kreeg snel en vriendelijk antwoord. Het voelt fijn als een bedrijf echt om hun klanten geeft. Al met al kan ik Boys and Girlz van harte aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een origineel en smakelijk geschenk. Of het nu voor een verjaardag, een bedankje voor klanten of een speciale gelegenheid is, hun gepersonaliseerde Merci-chocolaatjes zijn een geweldige keuze. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst opnieuw te bestellen!
- Nadia
Dit is het 4e jaar dat ik voor mijn zoon de traktaties bij Cindy bestel. Ze zijn zoals altijd weer prachtig en de prijs is ook heel erg betaalbaar! Tot in maart voor mijn dochter!