Mooie prijzen, mooi verpakt, goed verpakt en leuke extratjes.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irma Jacobs
- Mieke
Supermooie traktatie. Echt met veel liefde gemaakt en we kregen veel positieve reacties. Nogmaals bedankt!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Margot De Kat Angelino
Een hele goede service, ik werd erg vriendelijk en snel geholpen en de traktatie zag er top uit! Ik ga bij de volgende verjaardag zeker weer hier bestellen!
- Lisa
Super lief en snel nog geholpen. Top traktatie; de galaxy suikerspinnen waren een enorme hit.
- Marian Schrama
Super geholpen door deze dame! En de traktaties zijn prachtig! Me dochter kan niet wachten om uit te mogen delen !
- Sanaia
Bestel al 6 jaar hier mijn traktaties voor mijn 3 kinderen en elke keer zijn de traktaties nog leuker en mooier! Meer dan tevreden voor een mooie prijs!