Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Irma Jacobs

    Mooie prijzen, mooi verpakt, goed verpakt en leuke extratjes.

  2. Mieke

    Supermooie traktatie. Echt met veel liefde gemaakt en we kregen veel positieve reacties. Nogmaals bedankt!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Margot De Kat Angelino

    Een hele goede service, ik werd erg vriendelijk en snel geholpen en de traktatie zag er top uit! Ik ga bij de volgende verjaardag zeker weer hier bestellen!

  5. Lisa

    Super lief en snel nog geholpen. Top traktatie; de galaxy suikerspinnen waren een enorme hit.

  6. Marian Schrama

    Super geholpen door deze dame! En de traktaties zijn prachtig! Me dochter kan niet wachten om uit te mogen delen !

  7. Sanaia

    Bestel al 6 jaar hier mijn traktaties voor mijn 3 kinderen en elke keer zijn de traktaties nog leuker en mooier! Meer dan tevreden voor een mooie prijs!