Super snelle en persoonlijke bezorging. Heel leuk hoe Cindy je betrekt bij het ontwerp van je traktatie. Je kan merken dat er met liefde aan gewerkt wordt. Zeer profesioneel ook! Erg tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemaaike Stam
- Isabella
Voor de tweede maal hier besteld. Wat een fijne webshop! Mooie prijzen en hartstikke leuk assortiment. Er wordt altijd met je meegedacht en niets is te veel voor deze dame. Mijn zoon is weer helemaal blij met zijn traktaties, en mama ook. Dikke aanrader!!!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Angelina
Mooi en lekker en goede service
- Ilkay Ozdemir
Goede en snelle service!
- Sonja De Vree
Vriendelijk en hele snelle levering ( ik was eigenlijk te laat met bestellen). Mooie produkten, heel blij mee!
- Ilona Den Hartog
Bestelling was mooi op tijd. Netjes verpakt met een persoonlijk tintje, leuk! En het allerbelangrijkste, de kids vonden het geweldig en lekker!