Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Annemaaike Stam

    Super snelle en persoonlijke bezorging. Heel leuk hoe Cindy je betrekt bij het ontwerp van je traktatie. Je kan merken dat er met liefde aan gewerkt wordt. Zeer profesioneel ook! Erg tevreden!

  2. Isabella

    Voor de tweede maal hier besteld. Wat een fijne webshop! Mooie prijzen en hartstikke leuk assortiment. Er wordt altijd met je meegedacht en niets is te veel voor deze dame. Mijn zoon is weer helemaal blij met zijn traktaties, en mama ook. Dikke aanrader!!!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Angelina

    Mooi en lekker en goede service

  5. Ilkay Ozdemir

    Goede en snelle service!

  6. Sonja De Vree

    Vriendelijk en hele snelle levering ( ik was eigenlijk te laat met bestellen). Mooie produkten, heel blij mee!

  7. Ilona Den Hartog

    Bestelling was mooi op tijd. Netjes verpakt met een persoonlijk tintje, leuk! En het allerbelangrijkste, de kids vonden het geweldig en lekker!