Geweldige service en duidelijke communicatie. Ook nog een snoepzakje voor de jarige erbij en bewaar advies. Super hoor.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Flavia Pool
- nathalie van brero
helemaal leuk en goede service
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Sabine
Geweldig! Super goede service.
- chantal bel
Het is altijd goed wat Cindy maakt, leuke extra dingetjes voor de jarige en netjes verpakt.
- Moyra
Snelle levering en heel leuk verpakt! Zeer vriendelijke dame.
- Ro
Wat een fijne webshop ,snelle levering en nog een super leuk presentje erbij voor de kids ! Ga hier zeker vaker bestellen! Bedankt voor de goede service en meedenken Cindy!