Leuke producten en top service! Hele snelle levering gehad, écht een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stephanie
- KdeV
Fijne communicatie, tijdige levering en hele leuke traktatie
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Bianca
Geweldige service, goede communicatie en hele leuke traktaties mogen ontvangen. Persoonlijk kaartje erbij, heel attent. We werden blij van het pakketje! Bedankt Cindy!
- Raisa Roest
Bestelling was naar wens, ontwerp in overleg ter goedkeuring en snelle levering
- Chanel Cecilia
Super mooi gemaakt voor een mooie prijs! Wij zijn er erg blij mee. Snelle levering.
- Isabella Kersten
Leuk assortiment, lage prijzen en lieve dame! Erg behulpzaam, alles is mogelijk! Dank je wel Cindy!