Mooi gemaakt heel vriendelijke alleen lange levertijd waar door het te laat binnen was
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Els Vispoel
Gewoon top!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Nanette
Super service! Cindy kwam het persoonlijk aan de deur brengen anders kon bestelling niet op tijd worden afgeleverd. Geweldig! Leuke en lekkere traktatie met zelfs nog attentie voor de jarige jet!
- Angelique Velting
Super snelle persoonlijke service! Geweldige traktatie en blije dochter!
- Brigitte
Super leuke suikerspin traktaties besteld. Werden zelfs persoonlijk thuisbezorgd. De kindjes in de klas vonden het ook helemaal leuk en lekker. Netjes verpakt, volledig naar wens. Zeker voor herhaling vatbaar.
- Stephanie
Omdat het zo druk was bij postbezorgers, kwam ze het helemaal speciaal voor me deur brengen. Echt een goeie service & met lekkernijen voor me kindjes, ga ik zeker hier vaker dingen bestellen. Haar tutu rokje was ook echt prachtig