Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anoniem

    Mooi gemaakt heel vriendelijke alleen lange levertijd waar door het te laat binnen was

  2. Els Vispoel

    Gewoon top!

  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Nanette

    Super service! Cindy kwam het persoonlijk aan de deur brengen anders kon bestelling niet op tijd worden afgeleverd. Geweldig! Leuke en lekkere traktatie met zelfs nog attentie voor de jarige jet!

  5. Angelique Velting

    Super snelle persoonlijke service! Geweldige traktatie en blije dochter!

  6. Brigitte

    Super leuke suikerspin traktaties besteld. Werden zelfs persoonlijk thuisbezorgd. De kindjes in de klas vonden het ook helemaal leuk en lekker. Netjes verpakt, volledig naar wens. Zeker voor herhaling vatbaar.

  7. Stephanie

    Omdat het zo druk was bij postbezorgers, kwam ze het helemaal speciaal voor me deur brengen. Echt een goeie service & met lekkernijen voor me kindjes, ga ik zeker hier vaker dingen bestellen. Haar tutu rokje was ook echt prachtig