Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sascha heijmen

    Snelle communicatie, super goed verpakt en nog met een extra attentie erbij! Ga zeker weer voor mijn andere dochter weer bestellen

    Reageer
  2. Nicole

    Diverse keren raamstickers besteld o.a. met Sinterklaas en geboorte. Voldoet aan verwachting, snelle levering, goede communicatie/meedenken en de prijzen zijn leuk!

    Reageer
  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Karlijn

    Voor mijn dochter een geweldig leuke zwarte tas met haar naam in glitterletters erop hier besteld. Nu maanden later en veelvuldig gebruik van de tas, nog steeds heel mooi!

    Reageer
  5. Charlene

    Traktatie zakjes van stoepkrijt besteld in Lego thema. Het zakje heeft een label, wordt helemaal naar wens ontworpen en verzonden ter goedkeuring. Top top top service. Zeker aan te raden.

    Reageer