Snelle communicatie, super goed verpakt en nog met een extra attentie erbij! Ga zeker weer voor mijn andere dochter weer bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sascha heijmen
- Nicole
Diverse keren raamstickers besteld o.a. met Sinterklaas en geboorte. Voldoet aan verwachting, snelle levering, goede communicatie/meedenken en de prijzen zijn leuk!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Karlijn
Voor mijn dochter een geweldig leuke zwarte tas met haar naam in glitterletters erop hier besteld. Nu maanden later en veelvuldig gebruik van de tas, nog steeds heel mooi!
- Charlene
Traktatie zakjes van stoepkrijt besteld in Lego thema. Het zakje heeft een label, wordt helemaal naar wens ontworpen en verzonden ter goedkeuring. Top top top service. Zeker aan te raden.