De traktaties zagen er top uit en werden snel en netjes verpakt geleverd. Ik bleek 1 traktatie te kort te hebben (juf had zich vergist) en toen ik Cindy daarover belde, gaf ze aan dat het geen probleem was om er 1 na te sturen. Die had ik de volgende dag al thuis. Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marit Luring-Dasselaar
- Sylvia de Bruin
Hele leuke dingen en snel klaar!
Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?
- Mirjam Buijs
Snelle levering en goede producten
- Melissa
Krijtjes/traktatie besteld voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag. Wat een geweldige service netjes ontwerp ontvangen via de mail. ! Super snel verzonden en prachtig verpakt . BoysandGirlz bedankt voor de geweldige traktatie en de extra attentie bij mijn bestelling. Ik raad jullie zeker aan 👍❤
- Hanneke
Waarom ik deze leuke webshop aan zou raden? Omdat ze superservice bied!
- Didy
Altijd fijn contact, denkt mee en eigenlijk niks is te gek. Super Service.