Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Boys and Girlz heeft 333 5 ster reviews 333
Boys and Girlz heeft 7 4 ster reviews 7
Boys and Girlz heeft 0 3 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 2 ster reviews 0
Boys and Girlz heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marit Luring-Dasselaar

    De traktaties zagen er top uit en werden snel en netjes verpakt geleverd. Ik bleek 1 traktatie te kort te hebben (juf had zich vergist) en toen ik Cindy daarover belde, gaf ze aan dat het geen probleem was om er 1 na te sturen. Die had ik de volgende dag al thuis. Top!

    Reageer
  2. Sylvia de Bruin

    Hele leuke dingen en snel klaar!

    Reageer
  3. Hoe zou je Boys and Girlz beoordelen?

  4. Mirjam Buijs

    Snelle levering en goede producten

    Reageer
  5. Melissa

    Krijtjes/traktatie besteld voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag. Wat een geweldige service netjes ontwerp ontvangen via de mail. ! Super snel verzonden en prachtig verpakt . BoysandGirlz bedankt voor de geweldige traktatie en de extra attentie bij mijn bestelling. Ik raad jullie zeker aan 👍❤

    Reageer
  6. Hanneke

    Waarom ik deze leuke webshop aan zou raden? Omdat ze superservice bied!

    Reageer
  7. Didy

    Altijd fijn contact, denkt mee en eigenlijk niks is te gek. Super Service.

    Reageer