Snel geleverd, netjes afgehandeld. Niet overspoeld met mailtjes (uw pakket is ingepakt, uw pakket staat klaar om verzonden te worden, uw pakket is verzonden, enz enz) één mail voor de factuur en één mail voor Track en Trace. Daarnaast wordt er altijd meegedacht als je iets besteld. Het zijn vriendelijke mensen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marcel Heidemans
- L Taling
nette, snelle leveringstijd een feestje om uit te pakken.
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- Dini Ebing
Ben heel erg tevreden
- Marian Van Drempt
Elke keer weer leuk om de bestelling uit te pakken. De eerste keer lag de confetti overal.....dus nu maar een beetje voorzichtiger uitpakken. Iedere keer weer even enthousiast als het pakketje binnenkomt! 😍
- Tamara
Ziet er weer leuk uit! Ben benieuwd!
- Pauline
Het is een feestje om een pakketje van Stipstijl binnen te krijgen. Zo leuk en goedverzorgd ingepakt en fijne producten.