Helemaal goed gegaan op naar 3 maart eerst nu kleurenkeuze bepalen best wel lastig maar komt goed yieha
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marijke Oonk
- Lucia
Supersnelle levering (kleurtjes voor de Dot Along) en leuk verpakt - confetti kom je dagen daarna nog tegen in huis. :-)
Hoe zou je Stipstijl beoordelen?
- Janny
Alles was netjes verzorgd
- Marie Boehmer
Ik heb het bestelde pakket op tijd ontvangen. Het was superleuk om het pakket uit te pakken.
- Mariska Vermeij
Deze bestelling was weer een feestje om uit te pakken. Ontbrak 1 artikel maar dat is al netjes opgelost en nagestuurd. Super tevreden altijd!!
- Annemiek Reijinga
Het is altijd een feestje met het uitpakken!