Ik had 3 grote kaarsen besteld, die alle 3 apart prachtig ingepakt in de doos zaten. Eentje was een kadootje, dus die kon ik zo doorgeven. Super service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge De Vries
- Chantal Voor 'tHekke
Snelle levering en een feestje om uit te pakken. Of je nou iets voor jezelf of voor iemand anders koopt... het is een groot feest om uit te pakken.
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Rennie Wilkens
Hele snelle levering van de winterboomkaars en ik vindt ze super leuk.💖
- Sabine Ebbe
Prachtige unieke producten. Nét even anders, ik hou ervan! Daarbij ook nog eens een vriendelijke service en de producten waren mooi ingepakt. Dank je wel Emma, liefs terug!
- Denise
Mijn bestelling werd snel bezorgd en alles was erg leuk verpakt. Een feestje om uit te pakken. Zo lief en leuk! Dankjewel! De kwaliteit van de producten is goed. Ik ben er ontzettend blij mee.
- Ietie Jaarsma
Snelle levering van de bestelling! Prachtige kaarsen en heel leuk ingepakt!