Hele snelle levering, goed verpakt en in de doos zaten alle led-kaarsen ook nog ‘ns allemaal als 🎄 cadeautjes ingepakt! En de kaarsen … ècht ze branden geweldig mooi en zijn niet van echt te onderscheiden! Thanks Emma! ❤️x
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hanneke
- Wenda
Súpersnelle levering. Ik was weer eens veel te laat zo voor de kerst om nog iets te bestellen. Maar toch kreeg ik mijn pakketje de volgende dag al! Mooi op tijd voor de kerst. Hartstikke blij met de toffe led kaarsen!
Hoe zou je Liefs van Emma beoordelen?
- Femke Hessels
Mooie producten en hele fijne service! Een cadeautje om uit te pakken
- Chantal Tornij - Huijbregts
Een hele snelle levering van de led-kaarsen en mooi ingepakt. Het cadeautje kon zo onder de boom 🎄Heel fijn ☺️
- Sylvia Maris
Geweldige producten en super service! Hele fijne en snelle communicatie en al de pakjes zo mooi ingepakt. Dankjewel!
- Nanda
Prachtige kaarsen ontvangen die ook nog eens heel mooi ingepakt waren!