Geweldige informatie gehad echt te moeite waard geweest om naar breda te rijde. Echt een mooi bed en matrassen gekocht. Nu na 4 weken geslapen te hebben minder pijn in me rug en een heerlijk matrassen. Ook mijn man zegt dat het een super matras is minder pijn in de rug . Even wennen aan dan ligt het super
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Riejanne en hakan
- Angelique
Communicatie tussen het bedrijf en ons was duidelijk. Bij vragen (per mail) snel antwoord van de klantenservice. De topper bevalt erg goed. Wij hebben hem nu een half jaar en geeft een goed comfort!
Hoe zou je ErkendMatras beoordelen?
- Richard
Sinds juni een topper voor onze boxspring gekocht, na 10 dagen mooi compact verpakte topper binnen. Ligt heerlijk veel plezier van. Goed product goede prijs. Mvg fam Jonkman
- Jo
Op 17/1 een matras besteld, op 28/1 mail contact gehad of er een datum bekend was. Klantenservice gaf aan dat de week erop de matras door de koerier zou worden opgehaald. Week later niks gehoord, einde week van 9 feb gebeld. Matras was nog niet opgehaald door de koerier. Donderdag 19 feb weer gebeld. Vanaf kwart over 4 in de wacht gestaan. Om 17:15 nog niet te woord gestaan en de toko ging om 17u dicht. Update 10/3: Op 22 feb door de mede-eigenaar gebeld ivm review. Superfijn gesprek en beloofde het probleem op te lossen. Alles is fijn afgehandeld wat ik in een nieuwe review zal plaatsen
- Jorrit Olsthoorn
Wij hebben 2 matrassen en Topper met verschillende hardheid (med. & hard) en zowel ik als mijn partner Slapen Heerlijk. De eerste week was wel ff wennen maar we zouden nu niet anders meer willen. Echt Top
- Familie Bogchelman
Bij Erkendmatras een topper gekocht voor onze camper. Deze beviel zo goed dat we er nog 1 gekocht hebben voor ons eigen bed thuis. Wij zijn erg tevreden over deze toppers en slapen zowel in de camper als thuis heerlijk hierop. Een zeer goede aankoop wat echt een aanrader is.