Lekker snel geleverd. 2 potten bijen honing besteld. 1 was vloeibaar andere gestold. Dat was even jammer verder erg smakelijk, top
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emma
- René Groeneveld
lekkere honing en een mooie dispenser
Hoe zou je Honingdirect.nl beoordelen?
- Bouchra Darghal
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen nu 6 dagen en ik heb een email gekrijgen dat ik mijn bestelling heb ontvangen maar dat is niet waar.ik heb geprobeert om contact met honingdirect op te nemen maar niemend reageert,meer dan 5 emails heb ik opgestuurd maar helaas geen reactie ook telnummer werk niet.
- Aartje Zrour
Ik heb niet de bloemen honing gehad heb gelijk gereageerd maar nog steeds niet gehoord hij is wel gefactureerd
- Deniz Terli
ik had 2 potten honing besteld en 1 pot was kapot en leeggelopen. Dit kan gebeuren tijdens de verzending, maar wat zou kunnen helpen is als ze aan de buitenkant van de pakket zouden vermelden dat de inhoud breekbaar is. Dit heb ik ook naar ze gemaild, samen met de vraag of ze me ergens tegemoet konden komen, want ik heb uiteindelijk toch betaald voor 2 potten.Ik heb 2 emails gestuurd naar 2 verschillende emailadressen, maar ik heb helaas geen reactie ontvangen. Dus de klantenservice valt me tegen. De honing is lekker, maar ik durf niet nogmaals een risico te nemen door hier te bestellen.
- Madelon Spoor
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen ,dus hoe kan ik dan mijn mening geven over het product.