Prima service , prima maaltijden.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jose
- Cok Zijerveld
snelle bezorging, strak bevroren en erg lekker
Hoe zou je The Cool Market beoordelen?
- Pieter de Booys
De getechten zijn erg smaakvol, er is veel keuze. De bezorging is prima geregeld : goed bevroren en op tijd. Ik vind de Oosterse gerechten geweldig lekker en ook de gerechten van Jan Smink. En het restaurant met twee Michelin-sterren heeft super-gerechten voor een mooie prijs.
- Diane Veeneman
Snel en kwaliteit
- Babs De Booys
Prima service, heerlijk eten! Erg fijn om altijd wat in de vriezer te hebben!!
- Annelies
Uitgebreide keus in heerlijke maaltijden. Fijn om een voorraadje in huis te hebben. Goede kwaliteit!