Heerlijke gerechten, makkelijk bestellen en zorgvuldige levering. Servicegericht!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Brigitte Brink-Kiebêrt
- Roy Haverkamp
Goeie website, prima, stipte bezorging. Nog niks geprobeerd, want voor als ik alleen thuis ben, maar eerder bij vriendin gegeten - vandaar mijn aanmelding
Hoe zou je The Cool Market beoordelen?
- Danique
Het eten is echt heerlijk en de service is goed. Handig voor als je niets in huis hebt of als je uitgebreid met vrienden wilt eten, maar geen zin hebt om uitgebreid te koken.
- Gerland Loopstra
Goede service
- Frank
Goede service, lekker eten, vriendelijke mensen.
- Nelleke Spaltman
Service prima de bestelde producten goed verpakt in een woord ik ben heel tevreden 👍