Prima hoor, leveren gaat goed. Jammer dat deze thee nergens meer in de buurt op voorraad staat. Nu koop ik meerdere pakken zodat we zelf voorraad hebben...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pieter
- Jan Pijnenburg
Erg hoge verzendkosten tot 30 euro. Lange levertijd doordat pakket te laat wordt ingeleverd bij DHL.
Hoe zou je Bio-natuurwinkel.nl beoordelen?
- Annelies
Snelle levering met een extraatje in de verpakking! Top
- Agnes
Op oudejaarsdag (woensdag) een bestelling geplaatst. Dan zou je toch verwachten dat in elk geval op maandag (eigenlijk vrijdag al)) de bestelling verstuurd wordt. Op woensdag nog steeds niets ontvangen en geen bevestiging van verzending gekregen. Een mail gestuurd wanneer ik de bestelling kan verwachten en nooit een reactie op gekregen. Uiteindelijk op zaterdag (!) de bestelling (na ruim 1,5 week!) ontvangen! Reageer in elk geval op een mail of stuur bericht dat het langer duurt. Voor mij een eenmalige bestelling bij dit bedrijf, nooit meer, zeker geen aanrader. Ontzettend klantonvriendelijk.
- Shov Bane
De kamillethee bevalt goed: zachte, natuurlijke smaak en prettig Ook de levering was in orde en netjes verzorgd
- Annemarieke Van Aperen
Ik had diverse producten besteld. Ik werd nauwelijks op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken was. Het kwam wel door de feestdagen misschien maar vervolgens was het lijstje qua bestelling gereduceerde naar 2 producten en geen uitleg waarom die andere producten niet kon worden geleverd. Ook in een te grote verpakking voor de producten.