Prima afhandeling, snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christie Zijsling
- M.
Mooie prijzen en goede service.
Hoe zou je Bio-natuurwinkel.nl beoordelen?
- Chris
Gister besteld en vandaag al in huis! Producten zien er goed uit. Ga zeker nog eens bestellen!
- Tiny Witteman
Prima snelle levering
- Anne Duursma
?????
- Demir
De producten zijn prima, daar heb ik niets op aan te merken. Maar de klantenservice laat echt te wensen over. Ze maken zelf fouten, maar willen die vervolgens niet oplossen. Ik heb twee pakketten ontvangen. Eentje moest ik retourneren zelf de verzendlabel betalen was de antwoord. Pas na veel aandringen kreeg ik uiteindelijk een antwoordnummer. Dat is echt geen fijne ervaring.