Prachtige kleding, super leuk personeel en een ruime keuze aan kado’s, baby- en kinderkleding en zwangerschapskleding!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bernadette Tijsseling-Van Den Berg
- Petra van Delft
Goede service, snelle levering en leuk ingepakt!
Hoe zou je mama's & meer beoordelen?
- Laura Kroon
Goede adviezen en ik werd fijn geholpen! De kleertjes werden prachtig ingepakt tot mooie cadeautjes. Wat een leuke winkel! Een aanrader!
- Veronique
Altijd super service in de winkel!
- Eline Mengede
Altijd een leuke collectie en super leuke (kraam)cadeautjes kan je hier vinden
- R
Snelle verzending, goede service!