Fijne fysieke- en webwinkel. Super service☺️
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2026 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anna
- Nasira
Snelle levering en mooi ingepakt. Het was een cadeautje om uit te pakken. Kleren van mooie kwaliteit. Blij mee! :)
Hoe zou je mama's & meer beoordelen?
- Oppie Riedstra
Krús
- Petra van Delft
Al vaker besteld, heel goede service, per ongeluk het verkeerde artikel besteld . Na m’n mail is het meteen hersteld. Zeer tevreden over deze winkel. Een aanrader!!
- Peggy Teuben
Snelle vlotte levering met persoonlijk kaartje. Ik hou ervan!
- Gerda Hiemstra
Fijne persokbl